Пређи на главни садржај

Pohovane šnicle


Potrebno je:
-800 gr šnicle (teleće ili svinjske)
-1 kašičica soli
-brašno
-4 jaja
-prezle
-ulje ili mast za prženje

Istučene šnicle posoliti sa svake strane i uvaljati u brašno. Odvojiti žumanca od belanaca i dobro umutiti da se dobije čvrsta masa. Ne dodavati so nikako. Kad je to umućeno dodati žumanca i dalje mutiti da se dobije ujednačena masa. U veću šerpu u koju mogu stati sve šnicle sipati ulje ili mast i staviti da se polako zagreva na srednjoj temperaturi. Kada je zagrejano to možete oceniti kada stavite jednu kap prethodno umućenog jajeta i ako odmah ispliva na površinu znači da je dovoljno zagrejano. Stavljajte šnicle koje ste prethodno uvaljali u brašno, zatim u smesu od jaja, pa u prezle. Pržiti šnicle na srednjoj temperaturi. Kada porumene sa jedne strane okrenuti ih na drugu stranu. Šnicle treba da ostanu lepe zlatne boje. Izvaditi ih na tanjir prekriven salvetom ili ubrusom da upije masnoću.


Poslužiti uz pire krompirkrompiriće iz rernesos od paradajza...


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: