Пређи на главни садржај

Krmenadle


Potrebno je:
-1 kg svinjskih krmenadli
-so
-brašno za valjanje
-mast ili ulje za prženje
-2-3 čena belog luka (ne mora)
-voda

Krmenadle očistiti od suvišnih masnoća i kosti, izlupati ravnom stranom tučka za meso, pa začiniti sa obe strane. U većem tiganju ili široj šerpi razgrejati mast onoliko da počne blago da miriše, vodivši računa da se ne pregreje i počne da gori. Zatim dodati blago spljoštene čenove belog luka i propržiti ih kratko na najjačoj temperaturi oko 2-3 minuta i izvaditi ih iz masti (pravila sam i sa belim lukom i bez podjednako je ukusno). Smanjiti temperaturu za jedan nivo i u posudu dodati u brašno uvaljane krmenadle i pržiti ih po par minuta sa obe strane da postanu rumene. Naliti vodu da ogrezne meso i nakon sat vremena tj. dok voda ne ispari služiti krmenadle uz pire krompir, krompiriće iz rerne, posan grašak, Punjenu papriku sa renom...




Recept je sa izmenama isproban sa bloga Coolinarija. Za njega sam saznala preko blogerske igre FBI rukavice. Kuvarici Nale su svi  recepti što sam isprobala ukusni i dobro objašnjeni, tako da njenom blogu može da se veruje da su recepti provereno dobri.
I pored toga što začinjeno meso nisam stavljala u frižider krmenadle su mnogo ukusne i mnogo mekane. Ponekad meso ne odvojim od koske, a vodu kojom nalivam meso nijednom nisam stavila vrelu ili stavim hlanu ili toplu. Prvi put sam zaboravila da stavim beli luka i bile su fenomenalne. Drugi put sam probala sa belim lukom, s tim što sam ipak beli luk očistila i ukus je isto bio savršen, ali sada kada pravim uvek preskačem taj deo sa belim lukom. Sve u svemu krmenadle su sočne i tope se dok ih jedete.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: